1 Ekim 2016 Cumartesi

Tatilim geldi diye diye tatili getirenler (2016 Eylül )


Efenim malumunuz interneti sadece oyun oynamak ve engin bilgisayar bilgisine okyanusta damla katmak için uğraşan bir eşe sahibim. Yani diyorum ki şu interneti de bi kere bana tatil rezervasyonu yaptırmak için, bikere çiçek sipariş etmek için, bikere kutlama yemeğine iyi mekan bulmak için falan kullanmaz.(Bak tatil anlatıcam konu nasıl dağıldı, çünkü dertliyim! oku bunları okuuuu) O yüzden yuvayı dişi kuş yapar misyonumla çıktığım evlilik hayatımda tatili de aynı kuş ayarlar misyonuyla devam etmekteyim. Ulan ne var "elinde kredi kartı, internet" yapıver dediğinizi duyar gibiyim. Bi kere kredi kartı da benim olunca ve her sene her sene ben yapınca ve bu iş için kendini paralayan arkadaşlarımın eşlerinden haberdar olunca o iş o kadar zevkli olmuyo be anacım. Neyse sadede geliyorum. Tatil için normalde maaile ağustos ayını tercih ederiz ama bu yıl kısmet olmadı.  Ben de yine tutumluluk abidesi bir kadın olaraktan hazır 25 eylül de evlilik yıldönümümüz, nasılsa arif onun için de ekstra bişey yapmayacak, ben de kendimi boşu boşuna triplere sokup mutsuz olacağıma tatili o zamana denk getireyim dedim. Yanılmadım da insan bi a la carte restorandan bile mi yer ayırtmaz arkadaş! Bunun için ayrıca triplenmek zorunda kaldım o ayrı. Bu seneki tatil yeri olarak Wome Deluxe’e karar verdiM. (farkettiniz mi hep birinci tekil şahıs :( ) Karar verme süreciM de ayrı bir eziyet. Günlerce yorum okuruM, fiyat karşılaştırırıM falan. Neyse saat 15.40 da otele geldik. Kapıda bizi bekleyen bir karşılama komitesi göremedik:). Yani sadece bizi değil adamlar kimseye hoşgeldiniz beşgittiniz demeye tenezzül etmiyorlar. Kocama göre ilk girişteki güvenlik adımızı öğrendikten sonra telsizle girişe haber vermeli ve kapıdaki kişi sizi hoş geldiniz arif bey diye karşılamalı. Böyle yapan oteller yok değil, bu şekilde karşılayıp misafirin gönlünü fethetmekte zor değil ama neyse bizden söylemesi… Kendi imkanlarımızla içeri girip görevlilerin yüzlerine bakmaya başladık yok mu bizle ilgilenecek bir Allahın kulu diye. Ve o da ne karşıdaki bayan bize gülümsüyor. Hemen avını yakalamış kaplan edasıyla atıldım üstüne. Şey biz giriş yaptıracğdıkta:) Tamam sakin olun, arkadaşlar ilgilenicek dedi:) Saat 14.00 ten itibaren odaları teslim alabiliyor olmamız gerekirken bize odanın halen hazır olmadığını söylediler. Tabi o ana kadar rezervasyonun hiç bir aşamasına karışmayan kocam o an yüzüme "al işte senin yaptırdığın yer" der gibi bakıyor. Bakmasa da ben öyle hissettim banane :)

İlk eksiyi girişte vermiştik, al sana ikinci eksi.Şu saatten sonra bizi kral dairesine de yerleştirseler gözümüzden düşmüşlerdi ki onu da yapmadılar:) Artık toplasınlar bakalım kendilerini yerden. Neyse en azından bekledik falan ama deniz manzaralı odayı kapmıştık. Oradan bi yarım artı şahsım adına veriyorum. Ariften o da çıkmadı.

Ben ilk gün arif denize girmeyeceği için bayanlar kompleksini tercih ettim. Koskoca denizi kapatmış adamlar bi girip yüzmesem ayıp olurdu. Ayağımı yengecimsi bişey ısırmasa ve ben akreple yengeci karıştırdığımdan denizden ayağımı akrep soktu diye bağırarak çıkıp bütün kadınları tırstırmasam iyiydi ama, olmuştu bir kere. Adamlar oteli yaparken hiçbir masraftan kaçınmamışlar. Çok geniş bir alana sahip, her yerde hamaklar, salıncaklar... Hani bazı yerlerde 1 tane hamak olur da bütün dikkatinle üzerindeki kalksın diye dikizlemekten yaptığın hiç bir şeyden keyif alamazsın ya, burda o yok işte :) Her yerde var. O yüzden de bi tadı olmuyo kimse binmiyo :)
Neyse ne diyordum adamlar oteli yaparken resmen para akıtmışlar öyle ki logar kapaklarında bile wome deluxe yazıyor. Ama gel gör ki yediğin içli köfteden kıyma yerine bulgur çıkıyor. Bu ne yaman çelişkidir bacılar. Ben ki içli köfte hastası olaraktan o akşamı tamamen içli köfte yemeye adamışken resmen trollendim. Ben şimdi nasıl aramıyayım Adenya’nın cevizli kıymalı içli köftelerini. Bir başka akşam güveçte barbunya var, “bütün bir kışı kendi yaptığın sallamasyon barbunyalarla geçirdin gel bir de güveçte ye de gözün barbunya görsün” dedim kendi kendime, o da ne barbunyalar dipdiri, o özgüvenle mutfağa girip başaşçıya bir barbunya tarifi vermediysem tamamen utandırmamak için tarifi unuttuğumdan falan değil :P. Demem o ki yemekler bizim için fiyaskoydu. Bu diyebileceğimiz tek şey istisnasız her akşam çıkan künefeydi. Artık ne kadar bolduysa ben 2 istiyordum adam bu da benden olsun deyip 3 katıyordu. Tadı da gayet güzeldi.

Gelelim sabah kahvaltılarına. Çay bardağının bir lüks olduğunu ben bu otelde öğrendim. Kahvaltıda çaylar su bardağında ikram ediliyor. Zaten kahvaltıdan kahvaltıya çay içen ben için bu durum oldukça can sıkıcı olmuştu. En son garsondan ısrarla çay bardağı istediğimde önce yok dedi baktı şalımın tepesinden alev topları yükseliyor en son bulup getirmişti ama bu seferde çay kaşığı yoktu. Neyse çatal bıcak sapları böyle zamanlar için değil miydi zaten.


Öğle yemekleri bile diyemicem çünkü akşamdan kalanlardan biraz bişeyler konuyordu. Aslında bu alışık olduğumuz bir durum diğer otellerde de. Ama biz bunu nefis gözlemeler yapan ablaların gözlemeleri ile telafi ediyorduk bir selgede, bir berada. Burada malesef o da yoktu. Otel için hiçbir masraftan kaçınmayan yöneticiler yemekler konusunda neden bu kadar saldım çayıra moduna girmişler, anlamak zor. Hele de benim kocam gibi ömrünü yemek yemeye adamış adamlar seneye tekrar nasıl getirtilir o otele.

Neyse sonuç olarak, gördüğüm en güzel denizlerden biriydi, doğru düzgün akşam aktiviteleri olmasa da çam ağaçları, deniz ve havuz üçlüsüyle kendinize çok güzel bir köşe bulup eşinizle sohbet ederek akşamlarınızı değerlendirebilirsiniz. Ben seneye de tercih edebilirim ama arif ı ııh...

Haydin bana müsade bi yüzüp gelicem...



Durun be ne yüzmesi çamaşır makinesi zır zır tekmil veriyo 32 don, 23 fanilayla çamaşırlar asılmaya hazırdır komutanım diye :(









31 yorum:

  1. Superdi sambali her zaman ki gibi harikasin ����

    YanıtlaSil
  2. Bayildim yaziniza cok rahat ve icten anlatmissiniz bende bu Otele gitmek istiyodum Yeni acilmis dediler ama hayirlisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yeni acilmis ortam olarak diğer otellerden farklı dediğim gibi yemek beklentiniz cok üst düzey değilse gidilebilir

      Sil
  3. Bayiliyorum yorumlamalariniza ☺

    YanıtlaSil
  4. Abimlerde bu otele gitti agustosta. Onlarda yemekleri begenmemis. Balik izgara yedim durdum diyodu.☺Ayrica blogun da yeni hicri senenle beraber hayirli olsun canim.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde balık yedim cok yemek düşkünü olmadığımdan benim için sorun yoktu da, eşimin beklentisi karşılanmadı. Hayırlısı ❤️

      Sil
  5. Harika bir yazi olmuş devamını bekleriz efenim;)

    YanıtlaSil
  6. Sizi severek takip ediyorum:) yazılarınızı okuyunca yüzümde hep bi gülümseme oluyoor ^_^ eşiniz ve ezo sultanla herdaim mutlu olmanız dilegimle:) blogunuz hayırlı olsun;)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ahh sen yok musun sen ☺ Tam balli kaymakli bir yazi senin gibi ☺☺❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim çok sağol ❤️ Öperim yağmuru da seni de 😘

      Sil
  9. İlk olarak yazıniz hayirli olsun ��keyifle okudum dogal olmaniz bnce en guzelliydi başarilar diliyorum.Hala gülümsüyorum ( yorum yazmadan edemedim ������������) @n.s.d_dizayn

    YanıtlaSil
  10. İlk olarak yazıniz hayirli olsun ��keyifle okudum dogal olmaniz bnce en guzelliydi başarilar diliyorum.Hala gülümsüyorum ( yorum yazmadan edemedim ������������) @n.s.d_dizayn

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar blogunuz hayırlı olsun.guzel güzel yazılar paylaşmanız dileğiyle🤗size daha önce snapda bi konu danismistim çok ilgiliydiniz tekrar teşekkürler😍çok tatlisiniz😎

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim ❤️

      Sil
  12. 5 yildizli otel olunca insan daha farkli seyler hayal ediyo ama bicok otelin sadcee adi var canim yaa bence seneye yurt disina cikin insan cok yoruluyo ama kesinlikle degiyo kuzum hemde ayni paraya

    YanıtlaSil
  13. 5 yildizli otel olunca insan daha farkli seyler hayal ediyo ama bicok otelin sadcee adi var canim yaa bence seneye yurt disina cikin insan cok yoruluyo ama kesinlikle degiyo kuzum hemde ayni paraya

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlısın ya gülerek okudum.

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlısın ya gülerek okudum.

    YanıtlaSil
  16. Anlatiminiz cok akici ve guzel olmus gitmis kadar oldum teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil
  17. Bayılıyorum size 😍😍

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil